Kysymyksiä ja vastauksia
YLEISTÄ
1. Miten kirjaudun omalle tililleni?
1. Siirry Evidensia Kaupan kirjautumissivustolle (sivuston oikea ylänurkka).
2. Kirjoita kenttään sähköpostiosoitteesi.
3. Lähetämme sähköpostiisi kertakäyttöisen kirjautumiskoodin.
4. Kopioi koodi sähköpostistasi ja lisää se Anna koodi -kenttään.
5. Klikkaa Lähetä.
2. Mistä voin ostaa Evidensia Kaupan lahjakortin ja minkä arvoisia kortteja on olemassa?
Evidensia Kaupan lahjakortin voit ostaa Evidensia Kaupasta. Kortteja on saatavana kolmessa hintaluokassa: 25, 50 ja 100 euroa. Kortit löydät Kaupan sivustolta.
3. Voiko tilauksen tehdä Evidensia Kaupassa ja noutaa Evidensian eläinlääkäriasemalta.
Evidensia Kaupan tilauksen teko tai nouto eivät ole mahdollisia Evidensia-verkoston eläinlääkäriasemalta tai -sairaalasta.
4. Koskevatko Evidensia Kaupan tarjoukset myös Evidensia eläinklinikoita ja -sairaaloita?
Hinnat sekä tarjoukset ovat voimassa Evidensia Kaupassa. Evidensia verkoston toimipisteet noudattavat omaa hinnoitteluaan, eivätkä ole sidoksissa Evidensia Kaupan hintoihin ja/tai tarjouksiin. Evidensia Kaupan tarjoukset annetaan kassalla automaattisesti.
5. Kuinka pitkään Evidensia Kaupan alennukset ovat voimassa?
Voimassaoloaika ilmoitetaan kampanjan yhteydessä. Evidensia Kauppa pidättää oikeuden kampanjoiden ja/tai alennuksien voimassaoloaikojen määrittelyyn sekä muutoksiin.
TILAAMINEN
1. Miten teen tilauksen Evidensia Kaupasta?
1. Valikoi verkkokaupasta haluamasi tuotteet ostoskoriin. Muistathan valita sopivan pakkauskoon ja haluamasi määrän. Tuote valitaan painamalla Lisää koriin -painiketta.
2. Kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin, paina ostoskori -kuvaketta ruudun oikeasta ylälaidasta.
3. Klikkaa Näytä ostoskori -painiketta.
4. Tarkasta ostoskorissa olevat tuotteet ja klikkaa Kassa -painiketta.
5. Täytä vaadittavat toimitus- ja laskutustiedot.
6. Lisää mahdollinen alennuskoodi tai lahjakorttikoodi kassalla.
7. Valitse toimitustapa.
8. Klikkaa Jatka eteenpäin -painiketta.
9. Tarkista vielä yhteystietosi, tilauksen sisältö ja toimitusehdot ennen tilauksen hyväksymistä. Muokkaa tietoja tarvittaessa.
10. Klikkaa Maksa nyt -painiketta.
11. Valitse maksutapa ja siirry maksamaan.
2. Mistä voin tarkastella tilaustani?
Kirjaudu Evidensia Kaupan tilillesi. Kirjautumisen jälkeen tilaushistoriasi avautuu ruudulle.
3. Voinko perua tilaukseni?
Valitettavasti tilausta ei voi perua, mutta voit kuitenkin halutessasi palauttaa tilauksen veloituksetta 14 päivän sisällä tilauksen saapumisesta. Kun olemme käsitelleet palautuksesi, tuotteista maksamasi summa hyvitetään maksutavan mukaisesti. Tarkemmat tiedot tuotteen palauttamisesta löydät Evidensia Kaupan sivuilta.
MAKSAMINEN
1. Mitkä maksutavat ovat käytössä Evidensia Kaupassa?
Listan Evidensia Kaupassa käytössä olevista maksutavoista löydät täältä.
2. En saanut luvattua alennusta verkkokaupasta. Miten toimin?
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme kauppa@evidensia.fi, ja kerro tilausnumerosi sekä mahdollisimman tarkat tiedot siitä, mikä alennus on kyseessä.
3. En löydä kuittia ostostani. Voitteko lähettää sen uudelleen?
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme kauppa@evidensia.fi. Kerro meille tilausnumerosi, niin lähetämme sinulle kopion kuitistasi sähköpostitse.
TOIMITUS
1. Mitkä toimitusvaihtoehdot ovat käytössä Evidensia Kaupassa?
Evidensia Kaupan lähetykset toimitetaan Matkahuollon tai Postin toimesta valitsemaasi noutopisteeseen tai suoraan kotiovellesi. Katso tarkemmat toimitusehdot täältä.
2. Millaiset toimituskulut teillä on Evidensia Kaupassa?
Evidensia Kaupan toimituskulut löydät täältä.
3. Kuinka pitkä toimitusaika verkkokaupassa on?
Toimitamme tuotteet viiden (5) arkipäivän sisällä.
4. Miten voin seurata tilaustani?
Näet tilauksesi omilta sivuiltasi, kun kirjaudut sisään Evidensia Kauppaan. Toimitusvahvistus toimitetaan sähköpostiisi, kun tilaus on kerätty varastoltamme ja lähetetään matkaan. Toimitusvahvistuksessa ilmoitetaan tilauksesi lähetystunnus, jolla voit seurata tilauksesi toimituksen etenemistä. Postin lähetysten seuranta Matkahuollon lähetysten seuranta
5. Miten tulee toimia, jos tilaukseni ei saavu perille?
Mikäli tilauksesi ei ole saapunut perille seitsemän (7) arkipäivän kuluessa tilauksesta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme kauppa@evidensia.fi. Liitä viestiin tilauksen tiedot, niin pääsemme heti selvittämään tilannetta. Olemme sinuun yhteydessä kahden (2) arkipäivän kuluessa postin vastaanottamisesta.
7. Epäilen, että osa tilaamistani tuotteista on kadoksissa.
Toisinaan voi olla, että tuotteet jakautuvat useampaan kolliin, eivätkä ne aina kulje samaa matkaa. Saat tiedon jokaisesta seurantakoodista, jotta voit seurata pakettien kulkua.
8. Miten tulee toimia, jos tilauksessani tai tuotteessa on virhe?
Mikäli tilauksessa tai tuotteessa on virhe, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme kauppa@evidensia.fi. Tarkemmat ohjeet löydät täältä.
9. Toimitatteko Ahvenanmaalle?
Emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.
10. Toimitatteko ulkomaille?
Emme toimita tilauksia ulkomaille.
PALAUTUS
1. Miten teen palautuksen?
Ilmoita meille sähköpostitse osoitteeseen kauppa@evidensia.fi, että haluat palauttaa tilauksesi. Ilmoitathan nimesi ja erittelethän tuotteet, joita palautus koskee. Annamme sinulle ohjeet jatkotoimenpiteistä. Huomioithan, että kassalla tehtyjä rahalahjoituksia eläinten hyväntekeväisyyteen ei voi palauttaa.
HUOM! Evidensian eläinlääkäriasemat ja -sairaalat eivät käsittele palautuksia.
2. Voiko aletuotteita palauttaa?
Kyllä, Evidensia Kaupan palautusohjeet.
3. Koskeeko makutakuu Evidensia Kaupasta ostettuja ruokia ja herkkuja?
Evidensia Kaupasta ostetuissa ruoka- ja herkkutuotteissa ei ole makutakuuta.
4. Palautettujen tuotteiden hyvitys
Evidensia Kaupan maksut hoidetaan Paytrailin kautta. Paytrail hoitaa maksujen palautukset asiakkaalle maksutavalla, jolla maksu on alun perin toteutunut. Maksujen palautusten käsittelyyn kuluu tavallisesti 1–7 arkipäivää siitä, kun palautetut tuotteet ovat saapuneet meille.
Palautusoikeus ei koske lahjakortteja eikä ostoprosessin yhteydessä mahdollisesti hyväntekeväisyyteen asiakkaan itsensä lahjoittamia rahamääriä.
Palautettavan tuotteen tulee olla:
- käyttämätön
- olla täysin alkuperäisessä kunnossa
- sisältää hyväkuntoiset tuotelaput siten kuin ne ovat alun perin olleet tuotteessa kiinni
- olla avaamattomassa alkuperäispakkauksessa.
Mikäli koko toimitus palautetaan viallisuuden takia, hyvitämme myös toimituskulut.
5. Kuinka kauan rahojen palautuksessa kestää?
Maksujen palautusten käsittelyyn kuluu tavallisesti 1–7 pankkipäivää siitä, kun palautetut tuotteet ovat saapuneet meille.